Інформація про страхового посередника
1) Страховий агент.
Повне найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю "Арбітр груп"
Скорочене найменування: ТОВ "Арбітр груп"
Код ЄДРПОУ 36861324
Місцезнаходження: Україна, 08154, Київська обл., вул. Соборності, буд. 36
Адреса вебсайту: https://www.arbitergroup.com.ua
2) Повноваження Страхового агента.
ТОВ "Арбітр груп" є страховим агентом, який діє від імені та за дорученням страхової компанії та надає посередницькі послуги з укладення договорів страхування, в тому числі:
1. рекламування та/або проведення маркетингових, рекламних та інших підготовчих заходів, спрямованих на укладення Договорів страхування;
2. пропонування, пропозиція та консультування Страхувальника щодо укладення Договору страхування, проведення іншої роботи з підготовки до укладення Договорів страхування;
3. укладення Договору страхування;
3) Перелік класів страхування, за якими Страховий агент реалізує страхові продукти:
Клас 1 «Страхування від нещасного випадку (в тому числі на випадок виробничої травми та професійного захворювання»;
Клас 2 «Страхування на випадок хвороби (у тому числі медичне страхування)»;
Клас 3 «Страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу)»;
Клас 4 «Страхування залізничного рухомого складу»;
Клас 5 «Страхування повітряних суден»;
Клас 6 «Страхування водних суден (морських суден, суден внутрішнього плавання та інших самохідних чи несамохідних плавучих споруд)»;
Клас 7 «Страхування майна, що перевозиться (включаючи вантаж, багаж (вантажобагаж)»;
Клас 8 «Страхування майна від вогню та небезпечного впливу природних явищ»;
Клас 9 «Страхування майна від шкоди, заподіяного градом, морозом, іншими подіями (включаючи крадіжку, розбій, грабіж, умисне пошкодження/знищення майна), крім подій, визначення у класі 8»;
Клас 10 «Страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання наземного транспортного засобу (у тому числі відповідальності перевізника)» за ризиком страхування відповідальності власників наземних транспортних засобів, що здійснюється відповідно до Закону України «Про обов'язкове страхування цивільноправової відповідальності власників наземних транспортних засобів»;
Клас 11 «Страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання повітряного судна (у тому числі відповідальності перевізника)»;
Клас 12 «Страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання водного судна (у тому числі відповідальності перевізника)»;
Клас 13 «Страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)»;
Клас 14 «Страхування кредитів»;
Клас 15 «Страхування поруки (гарантії)»;
Клас 16 «Страхування інших фінансових ризиків (крім визначених класами 14, 15)»;
Клас 17 «Страхування судових витрат»;
Клас 18 «Страхування витрат, пов’язаних з наданням допомоги (асистанс) особам, які потрапили у скрутне становище під час здійснення подорожі)»
4) Номер запису в Реєстрі посередників
Реєстраційний номер - 00011111
id-запис - TGXCT6310591584 від 18.03.2025р.
5) Перелік співробітників з реалізації страхових продуктів
6) Наявність істотної участі в будь-якому страховику.
ТОВ "Арбітр груп" не має істотної участі в будь-якому із страховиків.
7) Наявність істотної участі страховика у страховому агенті.
Будь-який страховик не має істотної участі в ТОВ "Арбітр груп"
8) Вид винагороди за укладення договору страхування, порядок та умови її виплати.
За укладання договорів страхування страховий агент отримує комісійну винагороду у розмірі фіксованого відсотка від страхової премії за договором страхування (винагорода входить до складу страхової премії). Винагороду страховому агенту сплачує страхова компанія.
9) Розмір та спосіб оплати послуг страхового агента безпосередньо клієнтом.
Клієнт не оплачує послуги страхового агента.
10) Будь-які інші платежі (крім страхової премії), які клієнт зобов’язаний сплатити відповідно до умов договору страхування після його укладення. Будь-які інші платежі (крім страхової премії) Клієнт не повинен сплачувати відповідно до умов договору страхування після його укладення.
11) Інформація про механізми та способи захисту прав
Звернення розглядаються і вирішуються Страховиком у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, уповноважена особа Страховика встановлює необхідний термін для його розгляду, що не може перевищувати сорока п'яти днів.
Звернення може бути письмовим на електронну пошту Страховика та/або страхового агента або засобами поштового зв’язку на його адресу.
Скарга на дії чи рішення Страховика подається у порядку підлеглості:
- Національному банку України (на електронну пошту nbu@bank.gov.ua, використовуючи спеціальну форму https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection; або на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, тел: 0 800 505 240);
- до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (адреса: 01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1, тел. (044) 279 12 70, e-mail: info@dpss.gov.ua).
Подання клієнтом скарги до Страховика або компетентного органу не позбавляє споживача права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а у разі незгоди споживача з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду.